Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

cojanato

29. 6. 2009 19:32
Už ten titul článku,.......

.....jako by říkal, autore běžte do.....Rv Ale nechci být hrubý, nehodí se to.

0 0
možnosti

Lukáš Polák

30. 6. 2009 20:03
Re: Už ten titul článku,.......

Vy jste asi nepochopil, co jsem měl na mysli, že? Tak já vám to vysvětlím. Myslel jsem tím to, že člověk se pomalu bál jít v pátek na toaletu, aby... Doplníte si? :-)

0 0
možnosti

cojanato

30. 6. 2009 20:28
Re: Už ten titul článku,.......

Já to pochopil. Ale právě proto jsem reagoval.

Ten název se prostě nehodí, při vší úctě k zemřelému MJ.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS