Končím a těším se na viděnou

S čím? S blogováním na zpravodajské jedničce v České republice. Důvod? Velmi prostý, nemožnost oslovit dostatečně cílovou skupinu.

Přibližně před dvěma lety, 26. září 2007, jsem začal blogovat na zpravodajském serveru iDNES.cz. Tehdy byl důvod prostý. Přesunul jsem se sem ze služby Blogspot, abych měl více čtenářů, což se skutečně podařilo. Zatímco na již zmíněném blogu jsem měl maximálně desítky čtenářů denně, na iDNESu u jednoho článku vzrostlo číslo na několik set (i tisíc). Přesto po dvou letech zjišťuji, že je opět čas na změnu. Důvodem je fakt, že na iDNES jsem nedokázal dostatečně oslovit cílovou skupinu, pro kterou jsou moje řádky určeny.

Česká zpravodajská jednička má bezesporu velkou výhodu v tom, že blogům věnuje jednotlivé sekce, a to např. Věda a technika, Média, Sport, Politika apod. Já jsem v poslední době přispíval hlavně do první z nich. Moje témata nebyla věnovaná Paroukovi, Topolánkovi nebo jiným a nešlo mi o získání o co největší karmy. Psal jsem o tom, co mě zajímá, tedy hlavně dálkovém přijmu digitální televize, nových stanicích, špatné komunikaci některých společností apod. Občas se objevilo nějaké téma, které dokázalo zaujmout, jmenuji např. Barboru Tachecí, ale většinou šlo o témata minoritní.

To je i důvod, proč se většinou karma pohybovala maximálně někde okolo desítky až patnáctky a čtenost nebyla nijak závratná. Blogy na iDNESu jsem zvolil také proto, že na DigiZone jsme je dříve neměli. Pro náš web už blogovali např. ředitel Óčka Jiří Balvín nebo ředitel zpravodajství Milan Fridrich. Jelikož zde svůj blog má náš šéfredaktor Jan Potůček i kolega Juraj Koiš, bylo by divné, kdybych ho zde neměl i já. Navíc to působí divně. Je to něco podobného, jako kdyby redaktor iDNESu nebo MF DNES blogoval u konkurence, např. na Aktuálně.cz.

Zkrátka už bych to dále nerad rozváděl. Pokud budete chtít nadále číst mé texty, neváhejte a navštivte adresu: http://polak.blog.digizone.cz/. Můj první text se zde objeví již brzy. Budu se těšit na viděnou. ;-)

Autor: Lukáš Polák | pondělí 19.10.2009 16:32 | karma článku: 13,29 | přečteno: 4513x
  • Další články autora

Lukáš Polák

Otevřu záchod, vyleze Jackson

29.6.2009 v 18:42 | Karma: 13,44

Lukáš Polák

Prahu analogová tma nezahalila

10.5.2009 v 20:58 | Karma: 14,08

Lukáš Polák

Náročný 30. duben

3.5.2009 v 18:43 | Karma: 11,66

Lukáš Polák

Viděl jsem to na vlastní oči

16.4.2009 v 21:34 | Karma: 20,21

Lukáš Polák

Polibek za sto tisíc

9.4.2009 v 20:08 | Karma: 11,92
  • Počet článků 75
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2358x
Lukáš Polák je redaktorem serveru DigiZone.cz se specializací na satelit. Zajímá se o oblast pozemní digitální televize a DVB-S (digitální satelitní televize). Vystudoval Střední průmyslovou školu sdělovací techniky, a poté Vyšší odbornou školu publicistiky, kde si jako téma absolventské práce vybral rozhlasovou stanici chybějící na českém trhu. Dlouhodobě se zajímá o médiální scénu u nás i v zahraničí, je také aktivním členem Československého DX klubu. Dříve spolupracoval např. se servery satCentrum a RadioTV nebo časopisem Home Cinema.