Lukáš Polák

CS Link změnil vedení. Změnil se i přístup k některým webům?

29. 09. 2009 16:56:00
Přístup společnosti Mediavision, provozovatel satelitní platformy CS Link, k médiím byl vždycky zvláštní, protože se většinou omezoval pouze na informování směrem k jednomu nejmenovanému webu. Pak se ale změnilo vedení a mnohým rázem vzrostla naděje díky přístupu nového výkonného ředitele. Je to opravdu tak, nebo jde pouze o pocit?

Satelitní platforma CS Link operující na pozici 23,5 st. východně nedávno změnila své vedení. Do čela nastoupil nový výkonný ředitel, který mě osobně byl velmi sympatický, a to především svým přístupem k médiím. Zatímco bývalé vedení stranilo jedinému serveru, který se o novinkách platformy dozvídal i s několikadenním předstihem oproti ostatním, nové vedení se médiím otevřelo. Osobně mám ale pocit, že tu komunikace funguje ne úplně ideálně...

Ze zmíněného pána jsem měl osobně dobrý pocit v tom, že hned na začátku svého působení poskytl rozhovor nejen jinému webu, ale také našemu serveru DigiZone.cz. Ten pak byl ze strany čtenářů ohodnocen jako velmi přínosný a věcný.Později nejmenovaný pracovník také přijal pozvání od webu satCentrum do jeho „horkého“ křesla. Můj dobrý pocit pak výkonný ředitel CS Linku stvrdil tím, že našemu webu poskytl testovací kartu k jeho nabídce.

Už už jsem si říkal, jaká je to paráda, že se konečně dostavila spravedlnost a CS Link konečně komunikuje i s jinými, než je pouze onen web, jenže ouha. Platforma představila nový ceník a první, kde se objevil, byly právě již zmiňované stránky.Není snad žádným tajemstvím, že ona konkurence je zadobře s jednou brněnskou firmou, jejíž výrobky se často objevují v recenzích, a která je jedním z velkých distributorů karet pro CS Link, dříve Gital. Excelovské tabulky tedy mohl dostat web od distributora dopředu.


Tisková konference satelitní platformy CS Link, která se konala minulý tyden. Foto: archiv CS Link

Bohužel však nešlo ze strany CS Linku o jediný kopanec. Tím největším bylo asi nepozvání na tiskovou konferenci, kterou platforma pořádala minulý týden. V podstatě nebylo čeho litovat, CS Link pouze seznámil se svou novou obchodní politikou, ale šlo o princip. Osobně si myslím, že o žádný nechtěný krok nešlo, protože jako téma jedné z posledních týdenních revizí na našem webu byly právě podmínky CS Linku, které z celého textu nevyšly zrovna pozitivně, ba právě naopak. Prodejci kuponů si často stěžovali na to, že o ty nové (dražší) není zkrátka zájem.

Možná se ale není čemu divit, teď však půjde pouze o mou domněnku. Když jsem na několika fotografiích z tiskové konference viděl kromě výkonného ředitele také pana XY, který v současné době zastřešuje provozní část firmy a správu systémů, bylo mi jasné, že zas tak nový kůň CS Link nebude. Ve firmě navíc zůstal i pan Y, s nímž jsem měl možnost jednat několikrát již dříve po telefonu. Má na starosti obchod a marketing, a musím přiznat, že se mi s ním nejednalo zrovna příjemně.

Z mého pohledu, že CS Link se dívá na DigiZone mezi prsty, svědčí i další skutečnost. Na již několikrát zmíněném satelitním webzínu vyšla zásadní zpráva o tom, že se chystá přesun televizí z rodiny Nova na vlastní transpondér neboli frekvenci. Pro bližší vysvětlení - všechny programy české komerční jedničky (Nova, Nova Cinema, Nova Sport, Nova HD a později i MTV) budou vysílat pohromadě na stejných parametrech. Po ukončení této operace to bude znamenat pochopitelně výhodu, ovšem během ní je jasné, co se bude dít - velké přelaďování .

Zkrátka už je pro mě těch náhod až moc, abych věřil tomu, že zmíněná instituce nestraní stále jednomu serveru. Jak jsem již uvedl, v set-top-boxu už sice mám kartu od této platformy, za níž ještě jednou děkuji, ovšem z pohledu informačního jsem na vážkách. Výkonný ředitel se jistě snaží dostat do povědomí novinářů, vždyť podle fotek setkání z minulého týdne stálo za to a CS Link na něm nešetřil zviditelnit firmu Mediavision v novém světle. Ve mně ale stále zůstává pocit, že konkurence prostě musí být vždy první. Zkuste mě přesvědčit o opaku, pane řediteli!

Autor: Lukáš Polák | karma: 12.58 | přečteno: 2088 ×
Poslední články autora