Diskuse

Jak jsem opět nahlédl do kuchyně německých televizí

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

midou

2. 7. 2009 20:46
pamatuji

z dob totality jednoho kolegu, ktery postavil tak silnou antenu pro příjem KV,  že když ji namířil na západ chytil Moskvu;-)

0 0
možnosti

forhend

2. 7. 2009 21:30
Re: pamatuji

blbost...;-D;-D;-D A to naprostá...

0 0
možnosti

Limburger

2. 7. 2009 20:40
Vážený pane kolego...

...škoda, že jste nezažil "naši" éru, kdy jsme v 70. a 80. letech nadšeně po večerech (SV a KV se přes den nešíří tak dobře...) ladili Radio Luxembourg, VoA, RFE, BBC atd...a druhý den si sdělovali, co kdo zaslechl a co komu naopak zmizelo v  "únicích"..Ale ne, buďte spíše rád, že to nepamatujete.

Tak to je pro mně novinkou, že nyní obdobná zábava nadále existuje dokonce ve svobodném a digitálním mediálním věku! Vaše nadšení chápu, i když už sám dnes nadšencem v tomto ohledu nejsem a jsem za to rád (to překonávání rušiček za dob totáče v Čechách mi stačilo...) :-) R^  Mimochodem, také jsem absolventem "Panské" :-) Mějte se fajn, zdraví Richard Limburský

0 0
možnosti