Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TT

tolan

29. 6. 2009 23:19
Začnu číst článek a hle je hloupý jako sám autor

Klídek autore, po Vás určitě neštěkne ani pes.......Rv

0 0
možnosti
LP

Lukáš Polák

30. 6. 2009 20:01
Re: Začnu číst článek a hle je hloupý jako sám autor

A proč si myslíte, že jsem hloupý? Můžete být konkrétnější? Děkuji...

0 0
možnosti
MH

Helena1

29. 6. 2009 22:12
Holt co se dá dělat, je to vaše práce

Já si mohu dovolit vše vypnout a pustit si co chci já.

0 0
možnosti
C

cojanato

29. 6. 2009 19:32
Už ten titul článku,.......

.....jako by říkal, autore běžte do.....Rv Ale nechci být hrubý, nehodí se to.

0 0
možnosti
LP

Lukáš Polák

30. 6. 2009 20:03
Re: Už ten titul článku,.......

Vy jste asi nepochopil, co jsem měl na mysli, že? Tak já vám to vysvětlím. Myslel jsem tím to, že člověk se pomalu bál jít v pátek na toaletu, aby... Doplníte si? :-)

0 0
možnosti
JN

Já, Claudius

29. 6. 2009 19:22
Jste-li redaktorem

pak popřemýlšejte nad touto svou větou: "Šance na této hudební ikoně vytěžit se chopili i hudební kanály."

0 0
možnosti
LP

Lukáš Polák

29. 6. 2009 19:24
Re: Jste-li redaktorem

Každému to někdy uteče, díky.

0 0
možnosti

oldiess

29. 6. 2009 19:17
Ha ha ha

Jednak jste s křížkem po funuse a věřte či ne, s tím otevřeným záchodem jste originální ještě míň. I když taky jste mohl otevřít konzervu, to je fakt. Jackson byl jednou z největších osobností šoubyznysu a tak není divu, že se mu stanice věnovaly, všechny kterých se to nějak dotýká což jsou prakticky všechny. Jeho produkty totiž ovlivňovaly jak hudbu, tak gramoprůmysl, rozhlas, televizi, tisk atd.

0 0
možnosti
  • Počet článků 75
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2358x
Lukáš Polák je redaktorem serveru DigiZone.cz se specializací na satelit. Zajímá se o oblast pozemní digitální televize a DVB-S (digitální satelitní televize). Vystudoval Střední průmyslovou školu sdělovací techniky, a poté Vyšší odbornou školu publicistiky, kde si jako téma absolventské práce vybral rozhlasovou stanici chybějící na českém trhu. Dlouhodobě se zajímá o médiální scénu u nás i v zahraničí, je také aktivním členem Československého DX klubu. Dříve spolupracoval např. se servery satCentrum a RadioTV nebo časopisem Home Cinema.