Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lost

15. 6. 2009 20:40
moje telka uš chytá jen dvě stanice

V

0 0
možnosti

Lukáš Polák

15. 6. 2009 20:43
Re: moje telka uš chytá jen dvě stanice

A které to jsou? :-)

0 0
možnosti

standysman

15. 6. 2009 20:16
TV

Jelikož jsem tak šťastný a již přes rok nevlastním TV přijímač tak opravdu nevím jakými programy si současný národ vymejvá mozek. Na částečné vymytí mozku mi stačí bohatě idnes. Žere to méně času, který se dá využít lépe.

Ale jsem si vědom, že můj příspěvek stejně 99,9% vlastnících televizi nepochopí a jde zrovna koukat na růžovou ordinaci. :-)

0 0
možnosti

Lukáš Polák

15. 6. 2009 20:46
Re: TV

A víte, že já už také televizi téměř nesleduji. Je to pro mě důležité pouze pracovně, takže ráno si projedu české a slovenské stanice, zdali není něco nového - změna loga, nové audio stopy apod. - a jinak si pustím občas pouze zprávy na ČT 24 nebo nějakou zajímavou diskusi. Často ale sleduji ČT z iVysílání, hlavně Události, komentáře plus Média a svět. Pokud se opravdu dívám na televizi jako takovou, pak jsou to převážně britské hudební stanice. Kdybyste se mě zeptal, jak se jmenují hlavní postavy Ordinace nebo Vékávéček, tak věřte, že odpověď znát stoprocentně nebudu. ;-)

0 0
možnosti

Špička

15. 6. 2009 19:46
Prima?

Neznám.

0 0
možnosti

blanicek

15. 6. 2009 20:07
Re: Prima?

;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 75
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2358x
Lukáš Polák je redaktorem serveru DigiZone.cz se specializací na satelit. Zajímá se o oblast pozemní digitální televize a DVB-S (digitální satelitní televize). Vystudoval Střední průmyslovou školu sdělovací techniky, a poté Vyšší odbornou školu publicistiky, kde si jako téma absolventské práce vybral rozhlasovou stanici chybějící na českém trhu. Dlouhodobě se zajímá o médiální scénu u nás i v zahraničí, je také aktivním členem Československého DX klubu. Dříve spolupracoval např. se servery satCentrum a RadioTV nebo časopisem Home Cinema.