Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vlakvedouci

6. 11. 2008 17:04
U mě nejde...

Pane autore, nevím jak Vám, ale mě MUX1 nejede, jak jsem již psal do diskuse na digizone.cz . Buková hora, ze které signál přijímám a přijímal jsem i před velkým třeskem, je zřejmě obaleno rouškou mlhy. Kanál 58 bez potíží, ale kanál 33 je pro mě naprosto nedostupný. Pokusil jsem se zatím řešit toto s pracovníky ČRa na jejich infolince, ale bohužel bezúspěšně. Dále jsem vyzkoušel i jiný anténní zesilovač, ale také žáné zlepšení. Chystám se tedy na změnu antény, ale stále se domnívám, že je chyba jinde, protože kanál 58 je funkční....

0 0
možnosti

sasa182

5. 11. 2008 10:23
Buková hora

Muxy 1a2 jsem naladil hned v pátek odpoledne. Mux1 obsahoval i EPG ale u Mux 2 se EPG objevilo ale až v pondělí. Celý Mux2 má posunutý čas o 1 hod později. Dělá to problém se začátky a konci programů.Na Mux1 je čas v pořádku.

Mám přímý výhled na Bukovku,pokojová anténa bez zesilovače 60 až 70%, se zes.100%. Zajímá mne jestli posumutý čas má někdo také nebo je to můj problém?

0 0
možnosti

hasmen

4. 11. 2008 21:42
Vót těchnika...

Od víkendu nám do společný antény jdou z původních deseti 4 programy v digitálu a ta lapálie s multiplexy nás budou stát dalších 15 litrů firmě,která nám to bude muset dát do kupy ...

0 0
možnosti

Ccecil

4. 11. 2008 21:55
Re: Vót těchnika...

my to děláme za 1500

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS