Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Oski1

12. 10. 2008 10:13
Re: ??

Zdravím Vás Lukáši. Naprosto s Vámi souhlasím a uznávám že je to pěkný koníček. Příležitostně se také pokouším o dálkový příjem TV stanic. Někdy více, někdy méně úspěšně. A když se mi na konci minulého roku podařilo v Praze ve Stodůlkách na obyčejnou pokojovou anténu se zesilovačem zachytit vysílání obou rakouských multiplexu  z vysílače Sankt Pölten - Jauerling na 21. a 31. kanálu, vzdálený několik stovek km, byl jsem velice mile překvapen. Samozřejmě že se většina těchto tv stanic dá přijímat i přes satelit, ale ten pocit co jsem měl po tomto výsledku jistě také znáte. A ti co to kritizují to asi nikdy nezažili. :-)

0 0
možnosti

Lukáš Polák

12. 10. 2008 13:21
Re: ??

Rakousko je velmi pěkné. Já tu mám příjem z jihu totálně zabitý, takže se nelze divit tomu, že jsem tu dříve Kleť chytal špatně a nyní nehraje vůbec. Mluvil jsem ale s kamarádem, kterým bydlí kus ode mě, v Křeslicích, a ten včera zachytil nejen zmiňovaný jihočeský vysílač, ale také asi tři multiplexy z Rakouska (snad i Vídeň). Inu, někdy stačí opravdu jen málo...

0 0
možnosti

syncil

12. 10. 2008 0:38
??

Na co si to vlastně stěžujete? Na konečně celoplošně zahájenou digitalizaci v ČR? Chytat v Praze za komunistů ARD, ZDF příp. polskou TV byl docela smysluplný sport, ale chytat dnes v Praze Kleť nebo Němce snadno dosažitelné na Astře je trochu k ničemu. Co takhle pochválit úsporu uhlí za ušetřenou 0,5 MW, to by nešlo?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS