Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tridvaraz

21. 7. 2008 16:02
asi jsem nechápavá

ale nepochopila jsem, kdo odkud kam jel. Odbočovala z té vedlejší ve směru od Příbrami nebo na Příbram? A vlevo nebo vpravo?

0 0
možnosti

Lukáš Polák

21. 7. 2008 16:34
Re: asi jsem nechápavá

Myslím si, že v tomto případě vůbec není důležité, kdo odkud jel, ale jaké byly následky. Pokud vás ale opravdu zajímá tohle, my jeli po hlavní směrem ku Praze, slečna přijížděla z vedlejší zleva a chtěla odbočit na Prahu. Jela od Příbrami.

0 0
možnosti

deatomizator-treti-generace

21. 7. 2008 0:58
hm

hlavne ze to dobre dopadlo R^ popis tesne pred nehodou je asi nejzajimavejsi, ale koukam ze efekt out of body experience se asi nedostavil... jak to popisuje hodne lidi, ze treba lezi na operacnim sale, a vidi sebe jak lezi na stole... ja mel taky takovou nehodou... jel jsem na kole z prudkyho kopce a prede mnou sla pani s kocarkem, tak jsem se nejak rozhod radsi prudce zabrzdit nez ji ohrozit, prelit jsem pres kolo, lezel chvili na zemi pry, ale videl jsem svoje telo asi tak z vysky 20 metru a poletoval jsem dokola ;-D doted nevim jestli to byla halucinace mozku nebo OOBE.

0 0
možnosti
  • Počet článků 75
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2358x
Lukáš Polák je redaktorem serveru DigiZone.cz se specializací na satelit. Zajímá se o oblast pozemní digitální televize a DVB-S (digitální satelitní televize). Vystudoval Střední průmyslovou školu sdělovací techniky, a poté Vyšší odbornou školu publicistiky, kde si jako téma absolventské práce vybral rozhlasovou stanici chybějící na českém trhu. Dlouhodobě se zajímá o médiální scénu u nás i v zahraničí, je také aktivním členem Československého DX klubu. Dříve spolupracoval např. se servery satCentrum a RadioTV nebo časopisem Home Cinema.