Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Teri

20. 1. 2008 13:09
Špatné ráno s Barborou Kačecí

Zdravím, dovolím si připojit odkaz na naši parodii na paní T. Neodolaly jsme podobnosti projevu paní ředitelky a proslulé magistry inženýrky Jindry Kačanové, pardon Kačenové... a daly jsme se do práce ;-D... Hezkou zábavu přeje redakce studentské televizní stanice *DEGÉN TV* a těšíme se případně naviděnou u nás na blogu(http://www.degen.bloguje.cz)

http://degen.bloguje.cz/645698-spatne-rano-s-ct-zenstina-kaceci-aneb-jak-to-bylo-doopravdy.phpR^!

0 0
možnosti

bedasis

19. 1. 2008 23:05
BT

Doufám, že to video (remix) udělal moderátor J. Václavek, ale  je jasný že ne. Což je škoda. Jinak pan Václavek si zaslouží můj obdiv, že to vydržel s takovou arogantní slepicí. já bych jí dal facku.

0 0
možnosti

Sara

19. 1. 2008 16:03
Přátelé,

až půjdte někdo dělat interview ciby host do TV, nezapomeňte si vzít s sebou do studia PROPISKu8-o!

Je to takové investigatííívní a neotřelé :-©:-©.....

0 0
možnosti

Georgis Fasulis

19. 1. 2008 11:20
Díky autorovi za odkaz k Dobrému ránu

To Dobré ráno jsem neviděl (ráno poslouchám právě ČR), tak děkuji autorovi, že sem uvedl ten odkaz.

Moje hodnocení tachecí? Podle mne se jedná o takovou rozhlasovou Bobošíkovou. Úplně mi ji připomněla.

Co mě vadí zatím na ranním ČR?

Už od 2. ledna je tam každé ráno Pokorný s jeho rádoby vtipnými blbými poznámkami. To tam žádný jiný moderátor nezůstal? To opravdu Pokorný nemůže ráno spát, že tam otravuje už  14 dní v kuse?  Začínám být na jeho hlas silně alergický.

K petici jsem se připojil a tento rozhovor s paní všeznalou Tachecí mi jen potvrdil, že jsem učinil správně.

0 0
možnosti

Sara

19. 1. 2008 16:08
Re: Díky autorovi za odkaz k Dobrému ránu

Sdílím váš názor, docela mi běhal mráz po zádech, podobnost čistě náhodná... Tlache- skoro jako Bobo-,  podobná gesta, podobný styl jednání i mluvy  "jájsembůhakdojstevy, ubohýplaze".

Škoda, že se tak změnila paní BT a ne zrovna k lepšímu, kdysi jsem její slovní projevy docela oceňovala.

0 0
možnosti

Holly

19. 1. 2008 10:59
remix

Ten remix je naprosto geniální ...skoro se vnucuje myšlenka, že autorem toho remixu je ten redaktor ČT.... muhehe. A co tím chtěl autor říct: bitch,bitch,bitch bitch,bitch,bitch,bitch,bitch bitch a stupid bitch ... takhle to tam zpívaj,nééé? muhehe ...

0 0
možnosti

Q.W.E.R.T.

18. 1. 2008 20:05
Video.

To video mi připadá jako zlomyslně natočený rozhovor dvou vysoce nervozních bláznů, a nedivím se že dostalo i takové hodnocení. Na pohled překvapují ta hysterická nenormální gesta. Že by byli oba mírně "napaření"?

0 0
možnosti

Pepan A2

18. 1. 2008 19:56
Barboru Tachecí sleduji od doby,

kdy byla tuším mluvčí Centra kuponové privatizace. Dneska se mi poprvé líbila.

0 0
možnosti

Vencast

18. 1. 2008 19:21
che

;-D;-D;-DR^R^R^

0 0
možnosti

Lukáš Polák

18. 1. 2008 18:49
Re: Češi ... ho zparodovaly

Moc díky, tohle mi uteklo. ;-)

0 0
možnosti

pepa čechů

18. 1. 2008 18:48
národ sobě

Do prdele, my češi jsme fakt supér, máme supér moderátory, politiky, žurnalisty, celébrity, hérečky a hérce, ...my jsme vlastně supér všichni...takže to děcko reportérský i ta hezká ale arogantní poučovatelka zapadá do naší supér úrovně - inu supér český. Jestli tachecí nebo telecí, jessli další děcka jako moderátoři, jesli holohlava janečků nebo děcko dvořáků, dyť je to fak úplně ale úplně jedno, ni?

0 0
možnosti
  • Počet článků 75
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2358x
Lukáš Polák je redaktorem serveru DigiZone.cz se specializací na satelit. Zajímá se o oblast pozemní digitální televize a DVB-S (digitální satelitní televize). Vystudoval Střední průmyslovou školu sdělovací techniky, a poté Vyšší odbornou školu publicistiky, kde si jako téma absolventské práce vybral rozhlasovou stanici chybějící na českém trhu. Dlouhodobě se zajímá o médiální scénu u nás i v zahraničí, je také aktivním členem Československého DX klubu. Dříve spolupracoval např. se servery satCentrum a RadioTV nebo časopisem Home Cinema.