Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Michael Kavín

10. 1. 2008 0:17
Pro radu, pana Kasíka a paní Tachecí

Nerozumím proč paní Tachecí likviduje jedinou seriozní, přemýšlivou celoplošnou rozhlasovou stanici. Myslím že tu snad není místo pro druhou, dle mého názoru, hloupou a bezpohlavní Frekvenci 1 /ať si ji poslouchá kdo chce a jak chce/.  Nebo že byste likvidací kvality připravovali privatizaci celoplošné stanice? /nejprve snížit poslechovost na minimum a tím cenu a pak šup a je tu důvod privatizace/. Tedy fuj, to bude ten důvod, že se nestydíte!

  

0 0
možnosti

Hanka

7. 1. 2008 23:36
Branme se

Pisme stiznosti, Rada pro Rozhlasove a Televizni

vysilani,  Kontakt; wewewe.rrt.cz

info@rrtv.cz;dale  wewewe.rozhlas.cz/rada

 

0 0
možnosti

salute

7. 1. 2008 13:34
Zrušili snad i ranní předpovědi počasí

Rozhovory s meteorologem zmizely a místo toho a místo mnoha jiných užitečných informací se do radiožurnálu nacpaly zbytečnosti rádoby efektní , ale v podstatě bulvární.

zbytečnosti mít nemusím!

0 0
možnosti

kvikavec

6. 1. 2008 16:41
hrůza

Když jsem po Novém roce zapla Radiožurnál, myslela jsem, že mi někdo přecvaknul nastavení v autě na nějaký Impuls nebo Evropu2 nebo podobnou hrůzu. A ono ne. Jediná dříve poslouchatelná stanice je teď bulvární žumpička, která každou chvilku říká, jak je moje a moje a že je moje a že je jen moje. Fakt děs. Nevěřím, že by se kdy vrátilo k tomu, jak to vypadalo před tím. Akorát toho Hofmana vyhodili poprávu, jeho opilecké žvásty se fakt nedalo poslouchat.

0 0
možnosti

Pavla Hellerová

6. 1. 2008 20:45
Re: hrůza

Mně se tedy Hoffman líbil.

0 0
možnosti

spokojený posluchač ČRo1

5. 1. 2008 23:05
změnám na Radiožurnálu fandím

Neztotožňuji se s kritiky nové podoby Radiožurnálu a s démonizováním zlých lidí z komerčních rádií, kteří "nám zkazili náš starý dobrý Radiožurnál". Každá změna vyvolává odpor, ale změna je život, vážení...

0 0
možnosti

buxus

6. 1. 2008 10:30
Re: změnám na Radiožurnálu fandím

I změna k horšímu jistě patří k životu, ale není zřejmé, proč argumentujete v daném případě tímot otřepaným klišé.

0 0
možnosti

Lukáš Polák

5. 1. 2008 22:51
Re: Zrušení blábolů Ivana Hoffmana vítám

Pane nepolitiku, ale já jsem nenapsal, že Lucie Výborná přešla z

Frekvence 1. Pouze jsem uvedl, že ji odtud posluchači mohou znát... A že sem přešla, to je snad pravda, ne?

Co se týká té petice, tak jste se na ní asi vůbec nepodíval. Já nic psát nechci, pouze jsem se pod ní podepsal. Jejím autorem nejsem já, ale student pražské DAMU. ;-)

0 0
možnosti

nepolitik

5. 1. 2008 22:25
Zrušení blábolů Ivana Hoffmana vítám

Jinak máte určité neznalosti. Lucie Výborná už dlouho uvádí každou sobotu na ČRo2 výborný pořad, takže pro posluchače ČRo není neznámou osobou. Jinak jste opravdu génius, když dokážete po pěti dnech vysílání odhadnout, jak bude profil stanice vypadat. Takže se uklidněte a pokud chcete ptát petici, tak poškejte alespoň do konce měsíce.

0 0
možnosti
  • Počet článků 75
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2358x
Lukáš Polák je redaktorem serveru DigiZone.cz se specializací na satelit. Zajímá se o oblast pozemní digitální televize a DVB-S (digitální satelitní televize). Vystudoval Střední průmyslovou školu sdělovací techniky, a poté Vyšší odbornou školu publicistiky, kde si jako téma absolventské práce vybral rozhlasovou stanici chybějící na českém trhu. Dlouhodobě se zajímá o médiální scénu u nás i v zahraničí, je také aktivním členem Československého DX klubu. Dříve spolupracoval např. se servery satCentrum a RadioTV nebo časopisem Home Cinema.