Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Všimli jste si, že dnes Prima spustila novou televizi?

15. 06. 2009 19:26:03
Odpověď na tuto otázku mě konečně donutila sednout dnes k počítači, abych napsal opět několik řádků na svůj blog. Televize Prima spustila stanici R1, ale propagace ze strany komerční dvojky byla nulová. Proč?

Na vlastníky set-top-boxů, kteří mohou přijímat stanice Prima, Prima Cool, Nova, Nova Cinema a TV Barrandov dnes čekalo překvapení. Ráno zde totiž nalezli na pozici kanálu Prima Cool ne barevné pruhy, ale vysílání nové televizní stanice R1, jejíž vysílání má vyplnit dobu, kdy adrenalinová televize „spí“. Televize R1 vznikla jako jakýsi kompromis v době ekonomické krize. Prima chtěla původně spustit stanici Prima Klub, jejíž realizaci však odložila.

Stanice zaměřená na ženy měla začít vysílat nejpozději v polovině letošního roku na základě licence udělené programové síti regionálních televizí ovládaných Primou (a od loňského roku označovaných zkratkou R1). Prima Klub se měl objevit v některém ze tří celoplošných „komerčních“ multiplexů, v kabelu a také na satelitu. Nakonec se však objevila dnes, ale ve velmi okleštěné verzi a pod jiným názvem. Stanice vysílá od šesté hodiny ranní do jedenácté dopolední, a to pouze ve všední dny.

Je však otázkou, proč Prima svůj nový program nijak nepromovala. Přiznám se, že jsem dnes nesledoval její vysílání, takže mi mohla informace přímo v programu uniknout, ale tiskové oddělení komerční dvojky tento kanál nijak nepromovalo - nevydalo k němu jednu jedinou zprávu a nebýt např. ČTK, která si jeho spuštění mimochodem všimla až po serveru DigiZone.cz, asi by ho nezaregistrovala ani ostatní média. Zmínka o televizi R1 není ani na samotném webu r1televize.cz.

Odpověď může být poměrně jednoduchá. R1 nenabízí tak atraktivní program, aby se s ním vedení Primy mohlo chlubit. V době od šesti do osmi regionální vysílání a od osmi až do ukončení vysílání v jedenáct hodin pouze odpad. Jedině tak je možné nazvat seriály Jsi můj život, Panelák a Ve jménu zákona, které buď nebyly na Primě příliš úspěšné, nebo už je v jejím vysílání nikdo nechce. Na druhou stranu však televizi z pražské Palmovky příliš možností nezbývalo a nechat si propadnout licenci, by byl zbytečný luxus. Snad se dočkáme lepšího programu, který by chtěla nabídnout Prima od roku 2011.

Autor: Lukáš Polák | pondělí 15.6.2009 19:26 | karma článku: 8.88 | přečteno: 2584x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Média

Lukáš Moudrý

Nenávist na internetu

Žijeme v době, kde už není místo pro nevulgární rozhovory? Kde se oháníme jen demagogií, lhaním a agresí? Pevně věřím tomu, že ne a že stačí podívat se kriticky do našich niter.

23.9.2017 v 8:09 | Karma článku: 14.39 | Přečteno: 591 | Diskuse

Michal Lendvorsky

Najsledovanejšie videa zo sveta

Vysoko sledované videa zo sveta. Niektoré staré, niektoré novšie. Iné zase hlúpe alebo dojímavé. Viac v nasledujúcom článku.

21.9.2017 v 8:00 | Karma článku: 3.37 | Přečteno: 99 | Diskuse

Petr Karas

Víte to vy?

Je výborné, že slavný válečný román o osudech dobrého vojáka Švejka se mi někde ztratil. Alespoň nemusím hledat, na které stránce a ve kterém díle románu se o tom psalo: ušetřím tedy mnoho času.

20.9.2017 v 15:20 | Karma článku: 9.95 | Přečteno: 298 | Diskuse

Jan Bartoň

Zaorálek myslel na Trockého

Nehoda ministra Lubomíra Zaorálka je mimo jiné doplněná rozhovorem na novinky.cz. V něm se Zaorálek přiznává, že po zranění hlavy myslel na Trockého.

18.9.2017 v 9:04 | Karma článku: 25.60 | Přečteno: 975 | Diskuse

Adam Mikulášek

Uklízíte v ČT? Žádná politická vyjádření ani na soukromém Facebooku!

Vedení ČT nakázalo všem zaměstnancům tohoto média, aby se zdrželi vyjadřování svých politických postojů před volbami, v rámci „nezávislosti“. Jenže nikoli jen z pozice pracovníků ČT, ale i jako soukromým osobám.

15.9.2017 v 15:45 | Karma článku: 32.24 | Přečteno: 862 | Diskuse
Počet článků 75 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2340
Lukáš Polák je redaktorem serveru DigiZone.cz se specializací na satelit. Zajímá se o oblast pozemní digitální televize a DVB-S (digitální satelitní televize). Vystudoval Střední průmyslovou školu sdělovací techniky, a poté Vyšší odbornou školu publicistiky, kde si jako téma absolventské práce vybral rozhlasovou stanici chybějící na českém trhu. Dlouhodobě se zajímá o médiální scénu u nás i v zahraničí, je také aktivním členem Československého DX klubu. Dříve spolupracoval např. se servery satCentrum a RadioTV nebo časopisem Home Cinema.


Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.